Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DreadBred | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adresZielona Góra zarejestrowany15.02.2010 @14:58:19 ostatnio na stronie21.06.2017 @00:03:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu23781093
digarty54 komentarze505 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~krz1979    12.01.2013 @08:36:15
Ahhaaaa... Sorry. Ale sie rozpisałem ...no dobra. Ano fakt - rzeczywiście widać troche efekt hdr
~krz1979    11.01.2013 @18:17:57
O.K. - wysłałem Ci. Co do tych chmur, to w żadnym razie hdr - ja nawet nie mam możliwości robienia takich zdjęć. To było zwykłe ujęcie na którym następnie zdjąłem balans światła zeby zdjąć jaskrawe otoczenie i wyodrębnić jedynie widoczne tu ''świetlistości'' ,czyli te pasma światła na wodzie i rozświetlenie chmur, później troche zmniejszyłem kontrast, poniweważ obniżenie balansu światła oprócz wyostrzenia detali spowodowało uwidocznienie artefaktów (ziarno) zdjęcia, a po obniżeniu nieco kontrastu ,wchłonęly sie one. Na koniec zmniejszyłem dość mocno kolory. To wszystko. Choć może i przypomina troche hdr.
~krz1979    10.01.2013 @22:21:00
Chcesz, to Ci prześle w pełnych rozmiarach (2578 x 1637)
~aniao    05.01.2013 @23:55:49
Drzewo pojawia się "znikąd" ponieważ udało mi się ( i to dużo powiedziane) złapać ten kadr z jadącego samochodu. W związku z czym i tak jestem rada z osiągniętego efektu
Dzięki!
~relationshit    04.01.2013 @13:44:58
W jakim sensie dziwnie? wlasnie o taki efekt mi chodzilo zeby pierwszy plan byl ciemny z jak największą ilością cienia, bo to przeciez zachod gra pierwsze skrzypce na zdjeciu. Poza tym,kamien to kamien, nothing special ;3
~EDWARDSDOTTIR    27.09.2012 @23:23:43
co znaczy slabo jakosciowo poskladane?
~amatoor    30.08.2010 @21:40:24
Dodałem niechcący 3 komentarze do jednego zdjęcia :/ ale nie moja wina . Po prostu po dodaniu jednego w ogóle on się nie wyświetlał .
Pozdrawiam
_______
Pamiętaj, aby utrzymać się przy życiu. Nie ma nic ważniejszego od tego.
Tupac Amaru Shakur. Komentuj !
~kolorowyogorek    16.08.2010 @10:27:25
Dzięki
~pattyart    30.03.2010 @21:14:40
Dziękuję.
_______
Nie dziękuj, odwdzięcz się http://pattyart.digart.pl/
~hazadSK    30.03.2010 @20:33:45
Dodałem je specjalnie. Głębiej w galerii oryginał. Jak dla mnie 'nowa wersja' lepsza, stara ląduje w koszu niedługo
_______
Kto stoi w miejscu ten się cofa.
~RodZ    29.03.2010 @13:41:04
dzięki za komentarz.. ;]
~biesiakson    28.03.2010 @20:23:26
właśnie nie miałam żadnego ;D tak to bym mu zarzuciła ;D i dzieki ogólnie za komenta i oocene + dodaje do obs.
~iskra92    28.03.2010 @17:57:30
Dziękuję
_______
Kiedy coś uparcie gaśnie - zaufaj iskierce nadziei...
~Lorie    22.03.2010 @22:14:05
następnym razem się poprawię
~Lorie    22.03.2010 @19:45:29
no ale tak ładnie jakoś mi się wpasowało w to zdanie ;D
~bobri    20.03.2010 @18:18:40
~JuliaSz    20.03.2010 @17:08:04
dziękuję pięknie ...pozdrawiam z wiosennego Hamburga
udanego weekendu
miło Cię poznać .... dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=9ulc51ZOGQk
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~zapachxsamotnosci    19.03.2010 @15:49:38
dready!!
~grease    16.03.2010 @21:45:55
taa.. każdy kot ma ładne oczy :P
~sylviska333    10.03.2010 @10:18:38
hehe tiaaa :P
pzdr;D
~wertysz    07.03.2010 @13:15:21
o ZG ^^ nie ma to jak ludzie z okolic pozdrawiam
_______
" ...bo aparat jest okiem naszej duszy... "
~DEATHMETAL    07.03.2010 @13:01:51
Dzięki ! Pozdrowienia .
~Ladykootka    05.03.2010 @09:14:18
he he moje ukochane piwko poznam wszędzie :D
_______
Nie musisz mnie lubić ale musisz się ze mną liczyć...
~agnelia    04.03.2010 @09:39:52
No wlasnie-na mojej fotce same sie tak poukladaly,nic nie ruszalam.
Jeden minus morza to ten "zapaszek"! Nie pachnei jak poranna bryza hehe

P.S. masz bardzo fajne zdjatka!tak 3maj!
_______
"Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki."
~TRACERartiworks    04.03.2010 @09:20:18
thx 4 comment
_______
--// Witam i zapraszam na mój profil. Pozdrowienia --
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt